Artroza – jak ją leczyć? Odpowiedź – Terapia Orthokine.

Artroza - choroba zwyrodnieniowa stawów

Artroza to inaczej choroba zwyrodnieniowa stawów. Do głównych powodów jej powstawania możemy zaliczyć starzenie się układu kostno-stawowego, a także różnego rodzaju urazy. To jednak nie wszystko. Możemy dodatkowo wyróżnić kilka przyczyn, takich jak: predyspozycje genetyczne, siedzący tryb życia, ciężka praca fizyczna, niezdrowa dieta, niedoczynność lub nadczynność tarczycy, cukrzyca, a także stres. Artroza w większym stopniu dotyka kobiety, niż mężczyzn. Szczególnie po 50 roku życia u kobiet notuje się większe występowanie choroby ze względu na zachodzące zmiany hormonalne.

Jak zatem rozpoznać chorobę zwyrodnieniową stawów? Jakie objawy mogą się pojawić?

W wielu przypadkach artroza w początkowym okresie jest praktycznie bezobjawowa. Zdarza się jedynie sporadycznie tak zwane ,,trzeszczenie w kościach”.  Do najczęstszych objawów choroby zwyrodnieniowej stawów możemy zaliczyć głęboki, tępy i narastający ból, który pojawia się podczas aktywności fizycznej lub w związku ze zmianami pogodowymi. Można spotkać się także z uczuciem sztywności stawów. Następstwem tych objawów jest zanik mięśni, ponieważ osoby chore zaczynają unikać ruchu ze względu na ograniczoną ruchomość stawów. Aby potwierdzić występowanie artrozy, należy udać się na wizytę do specjalisty, który zleci badanie RTG. Opisywana choroba najczęściej atakuje ręce(stawy międzypaliczkowe), stawy biodrowe, kolanowe oraz kręgosłup.

Rozwiązaniem na artrozę jest obecnie najskuteczniejsza terapia mało inwazyjna o nazwie Orthokine.

Biorąc pod uwagę , iż to stan zapalny, który jest nieodłącznym towarzyszem artrozy powoduje degradacje stawu , opuchliznę oraz ból, właśnie na nim, a w zasadzie na jego eliminacji skupia się działanie terapii. Orthokine to system namnażania białek przeciwzapalnych o nazwie Antyinterleukina 1, które są blokerem receptorów zapalnych na poziomie komórkowym. Dzięki temu, że terapia Orthokine oddziałuje bezpośrednio na dotkniętą chorobą tkankę oraz uderza w przyczynę problemu, może uwolnić pacjenta od bólu na wiele lat. Ponadto terapia spowalnia lub w niektórych przypadkach całkowicie zatrzymuje postęp choroby zwyrodnieniowej – artrozy.

Białka przeciwzapalne namnażane są 140 razy względem ich pierwotnej ilości w pobranej od pacjenta krwi. Dzięki specjalnemu aktywatorowi w strzykawkach Orthokine oraz wielogodzinnej inkubacji krwi, uzyskujemy swojego rodzaju surowicę z bardzo dużą ilością białek.

Gotowy preparat do iniekcji podawany jest precyzyjnie w chore miejsce, tak aby surowica działała w centrum występowania bólu i stanu zapalnego.

Terapia jest bezpieczna, ponieważ jest całkowicie naturalna i autologiczna – z naszej własnej krwi.
Przez tę cechę jest zawsze akceptowana przez organizm co w konsekwencji oznacza bardzo dużą skuteczność przy minimalnej inwazji ze strony lekarza. Terapia Orthokine dzięki temu, że jest bezpieczna i naturalna , może być stosowana u ludzi w każdym wieku.

Jest to doskonałe rozwiązanie również dla pacjentów z poważną degradacją stawu, którzy np. ze względu na przeciwwskazania do operacji nie mogą się jej poddać. Osoby aktywne zawodowo, które nie mogą sobie pozwolić na wielomiesięczne konsekwencje pozabiegowe związane z operacją, nie zaznają tego przy Orthokine.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat leczenia artrozy oraz terapii Orthokine, zapraszamy do kontaktu. Numer telefonu oraz adres znajdują się w zakładce Kontakt

Comments are closed here.